GWARANCJA, REKLAMACJA I ZWROT
1. Na nasze produkty udzielamy 2 lata gwarancji. Gwarancja daje możliwość reklamacji w przypadku, gdy obejmuje ukryte wady produktu ujawnione w trakcie użytkowania. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
2. Podstawą gwarancji nie są uszkodzenia mechaniczne spowodowane niewłaściwym użytkowaniem towaru. Materiałów roletowych nie wolno czyścić na mokro zwłaszcza z detergentem. Zdjęcia tkanin mogą odbiegać kolorystycznie od faktycznego odcienia z kolornika widocznego na ekranie monitora (spowodowane jest to także różnymi ustawieniami monitora). Prosimy sugerować się opisami kolorów. Na życzenie wysyłamy bezpłatnie próbki materiałów na wskazany adres.
3. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez kupującego, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.
UWAGA: zgodnie z ustawą (Dz.U. Nr 22, poz 271: Art. 10, pkt 3, pkt 4, pkt 5) nie ma możliwości zwrotu lub wymiany towarów wykonywanych na indywidualne zamówienie klienta. Mówi także o tym Nowa Ustawa o Prawach Konsumenta z 30 maja 2014 roku: Art.38, pkt.3).
"Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (...) 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;"
4. W przypadku widocznego zewnętrznego uszkodzenia paczki należy niezwłocznie sprawdzić towar w obecności kuriera. Po odjeździe kuriera reklamacje nie będą uwzględniane. W sytuacji uszkodzenia towaru podczas transportu należy:
-
sprawdzić paczkę przy kurierze i spisać protokół szkody
-
wysłać skan protokołu wraz ze zdjęciami i opisem uszkodzenia towaru na mail: kontakt@mojedekoracje.pl
-
uszkodzone części lub cały nowy towar zostanie dosłany przez firmę Markiza.pl sp. z o.o.
5. Zamawiający może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji:
-
rękojmia: odpowiedzialność sprzedającego wobec kupującego za wady fizyczne oraz prawne towaru,
-
gwarancja: bezpłatne usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy określony w warunkach gwarancyjnych.
Reklamację towaru prosimy przesłąć na adres mailowy: kontakt@mojedekoracje.pl. W jak najszybszym terminie odpowiemy na Państwa zgłoszenie. Towar do naprawy lub wymiany po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą prosimy wysyłać na adres firmy:
Markiza.pl sp. z o.o.
os.1-Maja 16s
44-304 Wodzisław Śl.
6. Koszty wysyłki zwrotnej towarów gotowych pokrywa Zamawiający, produkty wykonywane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
7. Firma nie ponosi odpowiedzialności za źle podane wymiary przez klienta.